5 nippi: discgolfipargi bränding

Nimesponsorlus – parim rekaalm ettevõttele on raja nimesponsori koht. Näiteks Tallinna Nõmme discgolfipargi peatoetaja on KEEN. Keen on rahvusvaheline ettevõte, mis toodab peamiselt matkatarbeid ja jalatseid. Nõmme raja nimeks on Nõmme KEEN discgolfipark. Tänu Nõmme raja toetamisele on KEEN discgolfarite seas väga tuntud bränd.

Rajakaardid ja korviääred – igal rajal on oma rajakaart. Turunduslikus võtmes müüakse tavaliselt välja iga rada sümboolse tasu eest valitud toetajale. Enda nimelist rada on võimalik osta ka eraisikul. Üldjuhul jääb raja maksumus 50-200€ suurusjärku ning sisaldab logo rajakaardil ning korvi ülemise ääre sponsorpinda kleebise näol. Paide Ülejõe discgolfipargi rajad on välja ostetud kohalike ettevõtete poolt, kes toetavad ala arengut ja saavad reklaami kohalike inimeste seas, kes antud rajal käivad mängimas.

Reklaamid ja bännerid rajal – üheks heaks reklaamväljundiks on PVC bännerite lisamine raja enimkäidavatesse punktidesse. Lisab rajale värvi ning tõmbab mängijate fookust. Antud bänner kestab kaua ning seda saab kasutada mitu head hooaega. Kasutatakse ka Instagrami-raame, kus inimesed saavad pilti teha. Sarnane National Geographiku kollastele raamidele, mis üle-Eesti on paigaldatud.

Võistluste korraldamine toetajate nime all – Eesti suurimad discgolfivõistlused omavad tavaliselt nimesponsorit näiteks Red Bull Challenge, Saku Open, jne. Toetajatel ja sponsoritel on võimalik võistlust läbi viia oma bränditud nime all ning lisaks pakkuda kõikidele mängijatele ka oma tooteid, austasustada parimaid. Seda võimalust on kasutanud näiteks Chilli Ilumaailm, Iluversum, Saku Õlletehas, Rademar, Red Bull, Coca-Cola, Belief, Vitamin Well, jt. Brändid.

Reklaamlipud – annavad  väga palju juurde raja ülesehitusele. Tavapärane praktika näeb ette, et antud lipud peaksid olema esimese raja tii-ala juures. Igale mängijale, kes ringile läheb jäävad lipud koheselt silma ning reklaam toimib.

2 thoughts on “5 nippi: discgolfipargi bränding

Comments are closed.